2010. január 4., hétfő

Boldog új évet!

Megkezdődött az év - és én annyi mindent megfogadtam! Valószínűleg nem vagyok vele egyedül.

Ez a vers jutott az eszembe ma kora reggel, amikor szólt az ébresztő. Felkeltem és kinéztem az ablakon. Szinte még a roppanást is hallottam.

Későn kel a nap, teli van még
csordultig az ég sűrű sötéttel.
Oly feketén teli még,
szinte lecseppen.
Roppan a jégen a hajnal
lépte a szürke hidegben.
(Radnóti Miklós: Január)

Világéletemben grafomán voltam. Valamikor, réges-régen én vezettem az őrsi naplót, aztán a rajnaplót, aztán az első munkahelyemen a brigádnaplót. Nem akarom kisebbíteni a teljesítményemet - nagyon szépek voltak. Utóbbi a legszebb. Annak a vállalatnak, ahol dolgoztam Budapesten, minden kerületben volt kirendeltsége. A mi brigádnaplónk volt a "bezzeg". Egyik évben minden havi bejegyzést a Radnóti-versekkel kezdtem. Azóta is kedvenceim.

Minden jóban bővelkedő új esztendőt kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: