2010. április 15., csütörtök

Álláskeresőben - csak úgy keresgélek erre-arra

Meg tudná-e valaki mondani, hogy az alábbiakban részletezett munkához/álláshoz mi a frásznak kell közigazgatási versenyvizsgával rendelkeznie a jelentkezőnek, amikor még a számítógépes rendszerek használata előtt is elég volt ehhez a dologhoz még a 8 általános vagy egy gyors-gépírói tanfolyam is egy-két napos betanítás után?!

" Ellátandó feladatok:

Gondoskodik az igazgatóság mindenkor aktuális rendszere szerint beérkező és kimenő ügyiratok kezeléséről, osztályon belüli iktatásáról. Gondoskodik a bárkódok megrendeléséről, azok nyilvántartásáról, és elszámolásáról, vezeti a jelenléti ívet, a szabadságokat nyilvántartja és kiírja, összeállítja a hó végén a munkából való távolmaradásról szóló jelentést, az étkezési utalványra jogosító kimutatást, a vidéki munkatársak költségkimutatását, egyéb adminisztrációs jellegű kimutatásokat. Közlönyöket, értesítőket, szakkönyveket szétosztja, nyilvántartja, gondoskodik a szükséges irodaszerekről, egyéb anyagokról, közreműködik az éves leltározásban.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Gondoskodik az Igazgatóság mindenkor aktuális rendszere szerint beérkező és kimenő ügyiratok kezeléséről, osztályon belüli iktatásáról."



Amúgy a közigazgatási versenyvizsgáról itt olvasható egy roppant érdekes blogbejegyzés.

Nincsenek megjegyzések: