2009. október 4., vasárnap

Ébresztő!!!

Voltam a tüntetésen. Azt hittem, jóval többen leszünk - persze rengeteg olyanról is tudok, aki ott lett volna, ha nem lett volna más dolga. Én is egy már rég leszervezett programomról mondtam le, hogy elmehessek. Ettől függetlenül több emberre számítottam, de megértem a "rejtőzködőket", akik valamilyen módon függenek ezektől az ördögöktől.

Azokat nem értem meg, akik puszta vállvonogatással (mit érdekel engem, hogy veri a feleségét?), közönnyel (Jaj, hát mi ilyen helyre nem járunk!) , engem lesajnáló tekintettel (mit foglalkozik ez is ilyesmivel, mér' nem a három gyerekével törődik?), felháborodással (Ingyen szórólapozol????!!) lépnek túl azon, és hagyják - minden ellenállás nélkül - hogy a Városunk hiénák kezébe kerüljön.
Akik azon az állásponton vannak, hogy: mit zavar engem, ha ellop 10 milliárdot, ha - mondjuk - rákölt egyet a városra. Hogy majd az unokáim is ezt az adósságot fogják nyögni néhány ember büszkén vállalt hibás döntése miatt? Hol leszek én már akkor!? Tönkretesz embereket? Mi közöm hozzá? Pitiáner bosszúálló? Jellemhiba.

Hát nem látják??? Hát nem értik??? Hát ezt akarták a rendszarváltáskor????

El kellene menni, és felépíteni, benépesíteni a normálisan gondolkozó, normális emberek faluját (kár, hogy egy városra való ilyen embert nem ismerek). Ahol az ember a saját mikrokörnyezetét, családját, barátait, kedves ismerőseit óvva, védve éli becsületesen az életét.

Már tudnám, kiknek küldeném az első meghívókat az új faluba....
Már tudnám, kik azok, akik kívül rekednének a magas falakon...

Kirekesztés? Nem! Puszta önvédelem!

"Álmodtam egy világot magamnak,
Itt állok a kapui előtt.
Adj erőt, hogy be tudjak lépni
Van hitem a magas falak előtt."

Nincsenek megjegyzések: